Post by reidendandrelo on Feb 12, 2022 12:40:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mad GunZ skydespil online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mad GunZ skydespil online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode flere point ▞▞▞
▞▞▞ Mad GunZ skydespil online 2022 version ▞▞▞
Dette spil er virkelig sjovt og fantastisk, men problemet er, når spillet slutter, jeg kan ikke gå til lobbyen kan du ordne det
Virkelig spændende spil, jeg elsker våben, jeg elsker skindene
Ok, så nu har du autoanmeldelser! Fedt, så arbejder du med epic?
மேட் கன்இசட் கேம்கள் ஆன்லைனில் ஆக்ஷன் lsh
Fuldstændig kedeligt...ikke et godt spil
1 stjerne kun fordi når jeg spiller det, skal jeg vente 1 time efter 1 time virker det ikke🤬
Dbsusgcevdkslskskskskskksksksjshf han til ty ty ty too r rhyrgv r r r r r r r oy Jeg elsker dig bedre for mig. whenyoustop ebejjedhhdgrgrcecdbeneksldlkfbe
det er offline, Battle Royal vil blive fyldt med bots, dette er fupnummer med plads og tid.
pepole hacker spillet ikke sjovt tilføj rapport folk plzz så jeg kan rapportere hacker jeg fandt 3 hacker
Dumme indlæsningsskærmen tager så lang tid at indlæse
Dette er et slag ud af fortnite, ingen ville nogensinde spille dette. Jeg spiller faktisk Lego-spillet for at få erfaring
Fantastisk..men at vinde præmie langt til mindre....så fortjener man......også..det er næsten umuligt at samle tegninger til nogle våben og rustninger......jeg synes du skal kigge nærmere på ... stigende belønninger for alt.... ellers er det et fantastisk spil......og for disse ting giver jeg kun 3 stjerner ....
Dette spil er sjovt at spille, men ulempen er, at der er ma**er af hackere i dette spil, og vi kan ikke rapportere disse hackere. Da jeg prøvede at spille Battle Royale 6/10 gange var der hackere.
Katte? Kampagnen er skrald. Multiplayer er i bedste fald under pari. Bådlast af annoncer. Men det mest irriterende aspekt er den pokkers sigtefejl! Jeg kan ikke skyde på noget lige som en pil, men når jeg målretter mod en spiller, bevæger sig trådkorset sig væk, uanset hvor meget du prøver. ADS virker lidt, problemet fortsætter. Afinstallerer, fordi det ødelægger det, fjollede katte!
Spillet kunne have hold
Appen er så fantastisk mand
Der er så ben, når jeg vil gå, og ben og ben
Dette spil er vidunderligt, men jeg spiller det i 1 år, og jeg keder mig ret meget, vil du venligst lave flere kort og mere musik?😀
Dette spil er DUMB. Jeg sidder fast på niveau 1 og spillede flere gange. Vandt de fleste af dem og så nogle videoer [vinderbelønning] og [%50 mere belønning] Hver kamp får jeg 0 belønninger. 0 xp, 0 guld... Efter at have vundet adskillige kampe og brugt alle mine granater, er jeg stadig på niveau 1, og min xp-bar ser stadig tom ud. Jeg kan ikke spille andre kampe, fordi de har brug for niveau 2 eller højere. Armors har brug for niveau 2. Våben har brug for højere niveauer og... Jeg får ikke guld og xp og andre ting... Jeg anbefaler det ikke.
I dette spil er problemet ping-problemet, der arbejder langsomt, så løst det, så giver jeg 5-stjernet Ok
meget godt spil, jeg er imponeret, det kan forbedres ved at tilføje ædelstene til kampene, hvis et hold vinder kampen, skulle det også få 2 til 3 ædelstene med mønter
Jeg tilføjer 1 stjerne, så hvis du opdaterer spillet med nye kampe som zombie, gemmeleg osv., vil jeg give dig 5 stjerne, hvis du gør, hvad jeg siger, men hvis du ikke gør det, vil jeg give det 1 stjerne igen tak 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂😋
Spillet indlæses ikke
Jeg kan ikke lide det, det er virkelig slemt, at du bliver blokeret, hvis du synger ting, der ikke er i rummet, det er det kedeligste spil, jeg nogensinde har spillet
Spillet er godt. Men der er for mange hackere i spillet, og spillet er for nemt at hacke. Jeg er 12 og jeg hackede spillet nemt. Jeg ønsker naturligvis ikke at spille spillet med unfair fordel, men jeg siger bare at forbyde hackere. Mange tak
Uhhh spillet er virkelig godt. Men sagen er, at optagelseskvaliteten er dårlig (ikke så dårlig). Det er sjovt at spille, men det er også dårligt at bygge dit eget kort, og Battle Royale er bare dårligt. Jeg kan ikke lide Battle Royale meget, da kortet er lille, så der er en så lav chance for, at du vinder. Kort sagt er spillet godt, trænger til forbedringer og har nogle fejl. OG UDVIKLERNE SUPER, DE KOPIEREDE BARE DERES EGET SPIL OG UDGIVEDE DET I NAVN AF MAD BATTLE ROYALE. DE FORSØGER BARE AT TJENE PENGE
Ikke engang tæt på at være god nok
Dette spil er så sejt, men multiplayer-tilstanden har kun to tilstande, men det har også brug for flere tilstande på knappen (til kamp) svar venligst A.S.A.P.
Sådan et godt skydespil, det er ærlig talt en udfordrer efter min mening til pubg, det er lidt løn at vinde, og det kan jeg ikke lide, så du kan tilføje udfordringer til visse våben. dybest set "dræb 50 spillere på 24 timer" for AR Håber du sætter disse i spillet thnx
Jeg kan godt lide spillet, men det tager rigtig lang tid at have nok guld og ædelstene til at købe våben, jeg mener, hvorfor priserne på våben er så høje
Det får mig til at købe ting, når jeg ikke har diamanter
4 stjerner, fordi du skal give op til 20 mønter, 10 ædelstene i én sejr, hvis du taber, bør du give 10 mønter, 5 ædelstene. Og tilføj flere våben op til en pris på 100 mønter. Venligst 😕😕😕😕 Jeg kan ikke spille Battle Royal, fordi der altid står, at forbindelsen er mistet hver gang, før man går i gang 😠😠😠😠😠😠😠😠😠 Gør venligst våben og rustninger billigere
Castle Defense 2 სტრატეგია jgwn
Den eneste grund til, at jeg giver det sådan en dårlig revew, er, fordi jeg prøvede at få gratis gale krystaller. De sagde, at jeg kunne få 462, hvis jeg downloader Afk arena, og når jeg ikke gjorde noget, skete der ikke noget!
Jeg elskede dette, men nu er det lang tid at indlæse, og det indlæses ikke, pls fix
Det perfekte spil til en eventyrlysten fyr som mig. Grafikken er super cool, og jeg elsker bare konceptet. Jeg ville ønske, at fjenderne kan blive dræbt på kort tid, men det ville ikke være meget svært, som gamer har jeg brug for hårde spil for at promovere min kanal. Derfor er jeg meget imponeret over dit spil i første forsøg! Tak for oprettelsen. ❤️🌈💐
Jeg elsker dette spil, ret venligst, at jeg ikke kan komme ind i et spil, jeg ville spille dette spil, og hvis jeg var en person, ville jeg spille dette spil i et år, og når du genopretter det, vil det ikke genoprette dig (så mange fejl)
Jeg ved ikke, hvordan du arrangerer din CAPTURE POINT BATTLE, da hver gang jeg spiller den tilstand er det altid "MIG vs 3", så fortæl mig, hvordan kan jeg vinde i den kamp? Det er uretfærdigt, du ved. Og så meget snyder i dette spil. Ret det venligst.
Det er et godt spil, men hvis du ser en tilføjelse, så lader det være med at spille hul